אמנת שירות הלקוחות | גולדנביט - סוכנות ביטוח

פעולות עצמיות בדיגיטל

אמנת שירות הלקוחות של גולדנביט

  • צוות גולדנביט תמיד שואף להמשיך לשפר את השירות מקצועי ללקוחותינו תוך הקפדה על שמירת פרטיותם באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומאובטחות תוך עמידה בנהלי אבטחת המידע.
  • צוות גולדנביט מחויב לקיום תקשורת יעילה וזמינה עם הלקוחות, תוך מתן מענה בזמן סביר והעברת מידע באופן ברור ומנומק.
  • צוות גולדנביט כולל אנשי מקצוע ובעלי רישיון המכירים את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים המשווקים על ידי הצוות אשר עובר העשרות והשתלמויות מקצועיות מעת לעת על פי המקובל בענף.

 

זמני מענה לפניות

  • בקשת לקוח לקיום פגישה – תוך 7 ימי עסקים.
  • מענה ראשוני – תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת הפניה.
  • פנית לקוח לקבלת מסמך הנמצא ברשות הסוכנות – תוך 3 ימי עסקים.
  • העברת מסמכים לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר – תוך 7 ימי עסקים.
  • מסירת מידע אודות זכויות, ודרכי פעולה מול גוף מוסדי בהליך יישוב תביעה – תוך 2 ימי עסקים.
  • ככל שיובא לידיעת הסוכנות על שינוי במצב הלקוח, בקשר למוצר פנסיוני, המצריך פניה ללקוח, תיזום הסוכנות פניה תוך 7 ימי עסקים.

 

  • בנסיבות מסוימות ייתכנו סטיות מזמני המענה המפורטים לעיל.
  • מסמכים מגוף מוסדי יועברו תוך זמן סביר ובכפוף לקבלתם מהגוף המוסדי.

 

כתובת דואר אלקטרוני לפניות הציבור היא ronen@goldenbit.co.il

 

שעות פעילות המשרד

ימים א'-ה' בשעות 09:00 – 16:00. ערבי חג וימי שישי – המשרד סגור.

חול המועד –בהתאם לפרסום שיצא מראש.