עשיית ביטוח באמצעות סוכן מקצועי ואמין | גולדנביט - סוכנות לביטוח

לאיזור האישי

כל מה שצריך לדעת על ביטוח באמצעות סוכן מקצועי

ביטוח בנייד או ביטוח דרך סוכן ביטוח מקצועי?

השאלה לגבי הנחיצות של התייעצות מקצועית ורכישת ביטוח דרך סוכן ביטוח מוסמך ומנוסה, לעומת רכישה מהירה של כיסוי ביטוחי בכמה דקות דרך הטלפון הנייד או המחשב, דומה לשאלה איך כדאי לפתוח תיק השקעות חדש או לרכוש מניות. האם נשקיע את מיטב הכסף שלנו על בסיס קריאה בפייסבוק או בפורומים ונקנה מניות און ליין, או שנפנה ליועץ השקעות מומחה, נלמד את האפשרויות בשוק ורק אז נקבל החלטה?

לשני הנושאים האלו, ביטוח והשקעות, יש הרבה מן המשותף. האחד מתייחס להשקעות גרידא והשני מתייחס להגנה על ההשקעות שאנחנו עושים. הרי אין הגיון בלהשקיע כל החיים בנכסים מבלי לבטח את הנכסים האלו מפני נזקים.

בביטוח לא "עושים כסף" - חלק גדול מהציבור רואה בביטוח הוצאה כספית אבל ביטוח הוא למעשה השקעה חכמה ביותר לטווח ארוך בשביל שלא נאבד את מה שהשקענו כל חיינו.

במה יכול לעזור לנו סוכן ביטוח מקצועי?

חשיבותו העיקרית של סוכן ביטוח מקצועי היא בהתאמת ותפירת חליפת הביטוח המתאימה ספציפית לצרכים המבוטח. אתרי הביטוח באינטרנט מבצעים סוג של סטנדרטיזציה של לקוחות ומבחינתם כל קבוצת מבוטחים היא זהה לחלוטין. החלוקה לקבוצות נעשית על פי קריטריונים שנקבעים מראש, ומתבצעת מייד כאשר אתם מקלידים את הנתונים האישיים שלכם. זה אכן חוסך כמה דקות ואפילו יכול להוזיל את מחיר הפוליסה, אבל הרבה פעמים לא מדובר בפוליסה שמתאימה לכם ושתמנע מכם פיצוי במקרה של נזק. כל תחום בביטוח הוא עולם ומלואו ודורש היכרות רחבה ומעמיקה עם מספר פוליסות מכל חברות הביטוח. מסיבה זו אנו ממליצים לכם לאתר סוכן ביטוח שקיבלתם עליו/ה המלצות ולפנות חצי שעה מזמנכם בשביל שתצאו מלומדים לגבי מה שיש לכם ומה שאין לכם.

עדיין אין תחליף ליחס אנושי ואישי

למרות כמות גדולה של קמפיינים תקשורתיים אגרסיביים המייעצים לכם איך לחסוך זמן ועלויות של הביטוחים השונים, בסופו של דבר נמדדת יעילותו של הביטוח רק ברגעי האמת- כאשר מגיע המועד לקבל תשלומים ופיצויים, אם במועד שנקבע מראש או חס וחלילה במקרה של נזק או אסון. ברגעי משבר אלה, אין תחליף לדמות אנושית ומוכרת היודעת גם לתת מילת עידוד ותמיכה, להקשיב ולתת הסברים וסיוע באורך רוח ואף לדאוג לכם באופן אישי, ולעיתים גם לפנים משורת הדין.